Per què escollir Audioson

Qui som


Audioson

Els dos eixos essencials de l’èxit d’Audioson són:

· la qualitat tècnica de cada adaptació.
· la qualitat del servei.

A Audioson el servei és part intrínseca del producte, no una opció. Per això totes les ajudes auditives se subministren amb un ExtraPlà de Servei, que inclou: piles, garanties, programa de manteniment, totes les reparacions, atenció a domicili si no es pot desplaçar, cobertura a tot risc, etc.

La qualitat de l’adaptació d’ajudes auditives l’aconseguim amb formació contínua, fent proves i anàlisis exhaustives i amb professionals amb experiència.

La qualitat de servei es basa en una assistència post adaptació ràpida i eficaç, i pròxima al client.

Seguint tot el procés d’adaptació podem assegurar que l’usuari treu el màxim profit de la seva Ajuda Auditiva.

 
X  
  • Els dos eixos essencials de l’èxit d’Audioson són:

    · la qualitat tècnica de cada adaptació.
    · la qualitat del servei.

    A Audioson el servei és part intrínseca del producte, no una opció. Per això totes les ajudes auditives se subministren amb un ExtraPlà de Servei, que inclou: piles, garanties, programa de manteniment, totes les reparacions, atenció a domicili si no es pot desplaçar, cobertura a tot risc, etc.
  • La qualitat de l’adaptació d’ajudes auditives l’aconseguim amb formació contínua, fent proves i anàlisis exhaustives i amb professionals amb experiència.

    La qualitat de servei es basa en una assistència post adaptació ràpida i eficaç, i pròxima al client.

    Seguint tot el procés d’adaptació podem assegurar que l’usuari treu el màxim profit de la seva Ajuda Auditiva.
 
Català   |  Español   |  English
  • Els dos eixos essencials de l’èxit d’Audioson són:

    · la qualitat tècnica de cada adaptació.
    · la qualitat del servei.

    A Audioson el servei és part intrínseca del producte, no una opció. Per això totes les ajudes auditives se subministren amb un ExtraPlà de Servei, que inclou: piles, garanties, programa de manteniment, totes les reparacions, atenció a domicili si no es pot desplaçar, cobertura a tot risc, etc.
  • La qualitat de l’adaptació d’ajudes auditives l’aconseguim amb formació contínua, fent proves i anàlisis exhaustives i amb professionals amb experiència.

    La qualitat de servei es basa en una assistència post adaptació ràpida i eficaç, i pròxima al client.

    Seguint tot el procés d’adaptació podem assegurar que l’usuari treu el màxim profit de la seva Ajuda Auditiva.
 
Audioson
 
 
Central: Migdia, 77 (davant el Parc de les Casernes) 900 239 329 900 239 329